چرا تحصیل در اسپانیا؟

اسپانیا دارای یک سنت دیرینه در تعالی در آموزش است که حتی اولین دانشگاه در قرن سیزدهم در این کشور تأسیس شد. به دلیل سیستم آموزشی خوب، تاریخ و فرهنگ اروپایی غنی، اسپانیا مقصدی محبوب برای دانشجویان بین المللی است. این کشور ترکیبی از حومه‌های زیبا و شهرهای پر جنب و جوش دارد و همچنین فرصت‌ سفرهای بیشتر به دیگر کشورهای اروپایی را در اختیار دانشجویان قرار می‌دهد. اسپانیا به دانشجویان بین المللی خود فرصت ایجاد نگرش ها و مفاهیم جدید در مورد زندگی را ارائه می دهد. در حالی که آموزش با کیفیت یکی از دلایل اصلی برای تحصیل دانشجویان بین المللی در اسپانیا است، شما قادر خواهید بود فاکتورهای دیگری را بیابید که باعث می شود شما این کشور را برای تحصیل انتخاب کنید.

کیفیت آموزش بالا

اسپانیا بدون توجه به رشته تحصیلی شما و فارغ از اینکه در کدام دانشگاه می خواهید شرکت کنید، فرصتی عالی برای یادگیری دارد. سیستم آموزشی اسپانیا به خوبی سازماندهی و اجرا شده است و به گونه ای طراحی شده است که بهترین فرصت های یادگیری را برای دانش آموزان در تمام سطوح فراهم کند. اسپانیا سومین کشور پرطرفدار برای مطالعات بین المللی است و این کشور در واقع در کنار بریتانیا، ایتالیا و فرانسه، در میان انتخاب های برتر برای دانشجویان بین المللی قرار دارد. اسپانیا برای آماده سازی دانشجویان برای تجربیات واقعی اهمیت زیادی قائل است و سیستم آموزش عالی آن منعکس کننده این تعهد است.

تحصیل به زبان انگلیسی

در حالی که اکثر برنامه‌های تحصیلی در اسپانیا به زبان اسپانیایی هستند، شما می‌توانید برنامه‌ها و دوره‌های آموزش انگلیسی را نیز بیابید. به عنوان یک دانشجوی بین المللی که نمی تواند به زبان اسپانیایی صحبت کند، گزینه های متعددی برای تحصیل در اسپانیا به زبان انگلیسی پیدا خواهید کرد. همچنین بعضی از دوره ها وجود دارند که دو زبانه هستند، یعنی به هر دو زبان اسپانیایی و انگلیسی تدریس می‌شوند، این در صورتی است که شما هنوز به زبان اسپانیایی تسلط پیدا نکرده باشید. البته، اگر از کشورهای غیرانگلیسی زبان آمده‌اید، دانشگاه‌های اسپانیا ممکن است از شما بخواهند که مدرکی دال بر مهارت زبان انگلیسی ارائه دهید.

زندگی شهری عالی

اسپانیا مملو از مکان های فوق العاده برای بازدید و فضای بیرونی شگفت انگیز مملو از سواحل، مناظر زیبا و معماری برجسته است. جدا از این واقعیت که همیشه جایی وجود دارد که بتوانید در اسپانیا بروید و استراحت کنید. علاوه بر این جاذبه های گردشگری زیادی وجود دارد که می توانید از آنها دیدن کنید و شگفت زده شوید. به عنوان مثال، یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری اسپانیا، ساگرادا فامیلیا در بارسلونا است، که یک کلیسای کوچک کاتولیک رومی است که به دلیل عظمت معماری خود موفق به جذب مردم از سراسر جهان می شود. همچنین می توانید شگفتی های طبیعی متعددی مانند ذخایر طبیعی، جزایر کوچک و سواحل را در اسپانیا پیدا کنید. (اطلاعات بیشتر: خرید ملک در اسپانیا)

فرصتی برای یادگیری زبان اسپانیایی

دلیل بهتری برای تحصیل در اسپانیا این واقعیت است که شما این فرصت را خواهید داشت که مهارت های اسپانیایی خود را در زمان واقعی با اسپانیایی زبانان بومی تمرین کنید. حتی اگر در حال تحصیل در اسپانیا به زبان انگلیسی هستید، این فرصت برای گذراندن دوره آموزشی اسپانیایی یا تمرین به تنهایی همیشه وجود دارد. زبان اسپانیایی دومین زبان پر صحبت در جهان است و مطمئناً در آینده فرصت های شغلی شما را افزایش خواهد داد.

تجربه بهترین غذاهای جهان

غذاهای اسپانیایی عمدتاً در سرتاسر جهان شناخته شده اند که این طیف وسیعی از رستوران‌های برنده جوایز را در خود جای داده است. چه به دنبال تاپاس، پائلا، چورو، تورتیلا، فابادا یا هر چیز دیگری باشید، اسپانیا شما را ناامید نخواهد کرد. فرهنگ غذایی چیزی است که اسپانیا را برای بسیاری از دانشجویان بین المللی جذاب می کند و مطمئناً به تجربه تحصیل در خارج از کشور می افزاید. اسپانیایی ها کاملاً به غذاهایشان علاقه دارند و سرآشپزها با عشق زیادی آشپزی می کنند و این احتمالاً چیزی است که آنها را برنده جوایز اروپایی می کند.

هزینه زندگی کم در اسپانیا

اسپانیا سهم عادلانه ای از شهرهای مقرون به صرفه برای زندگی دارد و به طور کلی، هزینه زندگی نسبتاً مقرون به صرفه ای دارد، به ویژه در مقایسه با پایتخت های متعدد اروپایی. هزینه زندگی و تحصیل در دانشگاه در اسپانیا به عوامل متعددی بستگی دارد. برای مثال، اگر تصمیم بگیرید در یکی از ارزان‌ترین شهرهای اسپانیا اقامت کنید، که معمولاً کوچک‌تر هستند و کمتر از بارسلونا مورد توجه قرار می‌گیرند، می‌توانید با هزینه‌های ماهانه کمتری زندگی کنید. زندگی در مرکز شهر نیز تا حد زیادی گران‌تر است، اما اسپانیا به دانشجویان بین‌المللی این فرصت را می‌دهد که در خوابگاه دانشجویی زندگی کنند، به این معنی که هزینه اجاره، مقرون به صرفه است. اما به طور کلی، حتی شهرهایی مانند مادرید یا بارسلونا نیز از نظر مالی با دانشجویان بین‌المللی مهربان خواهند بود، زیرا فرصت‌های اقتصادی زیادی برای دانشجویان وجود دارد، چه از نظر اقامت یا تفریح.

کسب دانش جدید

زمانی که دانشجوی بین المللی هستید، چیزهای زیادی برای یادگیری وجود دارد، چه مربوط به دانشگاه، فرهنگ، آداب و رسوم، سنت ها، سبک ها، معماری و چه موسیقی. خواهید دید که در حال یادگیری در هر چیز جدید هستید، غذا شما را مسحور می کند و معماری اسپانیایی در یک لحظه توجه شما را به خود جلب می کند. می توانید با افرادی که از کشورها، پیشینه ها و فرهنگ های مختلف آمده اند صحبت کنید و یک مکالمه ساده چیزهای زیادی به شما یاد خواهد داد.

بهترین راه اقامت در اسپانیا: گلدن ویزای اسپانیا  (اطلاعات بیشتر با کلیک بر روی متن لینک مربوطه)

آب و هوای عالی

آفتاب گرم اسپانیا هر ساله توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب می کند، این یکی از دلایلی است که اسپانیا را به یک مقصد عالی برای تحصیل در خارج از کشور برای دانشجویان بین المللی تبدیل می کند. در طول اقامت در اسپانیا آفتاب زیادی خواهید داشت که با توجه به اینکه اسپانیا سواحل شگفت انگیزی دارد، آن را بهتر می کند. بنابراین، استراحت در زیر نور خورشید و در کنار آب، شکل موثری از آرامش است. اسپانیا آفتابی ترین کشور اروپا است و آب و هوای عالی آن دوستداران نور خورشید را از سراسر جهان جذب می کند. خط ساحلی مدیترانه در اسپانیا به طور متوسط 300 روز در سال آفتابی می شود